4x4 Videoları Blog Sitesi

Merhaba off road videoları takipçileri.

Bu yazımızda sizlere bir video paylaşımı yerine, tıpkı bizler gibi video paylaşımı yapan bir blog sitesinden bahsedeceğim. Başlıktan da anlaşılacağı gibi kendi blog sitemizde ki gibi aynı konsept’e sahip 4x4 Videoları Blog Sitesi, off road videoları paylaşan bir blog.
4x4 Videoları Blog Sitesi kendi blog sitem gibi blogger alt yapısı kullanmakta. Blogger alt yapısı ile hızlı ve güzel içerik paylaşımı yapabiliyoruz. Konumuz off road ve 4x4 araçlara ait videolar olduğu için bu ortak özelliğimizi belirtmek istedim. Yazıya devam etmeden önce sizlerle 4x4 Videoları blog sitesi’nin adresini paylaşayım.

4x4 Videoları Blog Sitesi : http://4x4videolari.blogspot.com/

4x4 Videoları adı ile adından da anlaşılacağı gibi 4x4 araçlarla ilgili video paylaşımları yapılıyor. Video izleme sayfasında sizlere video hakkında özet bilgi veriliyor. Kendilerinde heyecan yaratan kısımlarla ilgili dikkatle izlemeniz gereken yerleri de yeri geldiğinde belirtiyorlar. Sitede bol bol vakit geçirebiliyorsunuz. Bu da bir video blog sitesinde olması gereken ve ihtiyaç duyduğu en önemli unsur.

4x4 Videoları Blog Sitesi henüz yeni bir site olmasına karşın çok güzel video paylaşımları var. 4x4 araçlar ile ilgili, off road ve test videoları paylaşılıyor. Siteyi gezdim, videoları izledim ve keyif aldım. Sizinde beğeneceğinizi umuyorum.

Yazının sonlarına doğru sizlere son yazımda paylaştığım videoyu hatırlatmak isterim. Bu yazımızda sizlere bir video paylaşım sitesi tavsiye ettik. En azından bir önceki videomuz hakkında da ufak hatırlatma yapalım. Heyecan ile izleyeceğiniz bir video. Bolu Extreme Off Road Yarışı [video] yazımıza bakmanızı öneriyorum.

Bir sonraki off road video paylaşımımızda görüşmek dileğiyle, Hoşça Kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder